HVAD SKAL DU INFORMERE OS OM PÅ FORHÅND?
Det er vigtigt, at du informerer os på forhånd, hvis der er særlige vilkår, der kan besværliggøre eller umuliggøre vores arbejde.
Hvis du ikke på forhånd har informeret os om de særlige omstændigheder, og vi ikke er i stand til at udføre arbejdet, kan vi kræve kompensation til at dække vores medarbejderes tidsforbrug og transportomkostninger.
Følsomme vinduer:
Informer os, hvis du har følsomme vinduer (f.eks. vinduer med skrøbeligt glas eller gamle vindueskarme), så vi kan vurdere, om vi vil påtage opgaven. Sker der skade på ruden eller dele af vinduet som følge af dennes skrøbelige tilstand eller iboende fejl og mangler, fralægger vi os ansvaret for eventuelle skader som følge deraf.
Afrensning:
Fortæl os på forhånd, hvis dine vinduer kræver mere end blot almindelig vinduespolering for at blive rengjort. Det kan f.eks. være hvis de er plettede med cement, lim, maling eller lignende substanser, som kræver, at vi tager skarpe redskaber og/eller kemikalier i brug for at rense af.
Ved afrensning (f.eks. af mørtelrester, kalk, maling etc.) er der en uundgåelig risiko for, at vinduerne enten allerede er ridsede eller lettere kan blive det. Mange gange er vinduerne blevet ridsede inden vinduespudseren går i gang, men ridserne bliver først synlige, når vinduespudseren har udført sit arbejde. Kpa-service fraskriver sig derfor ethvert ansvar ved evt. ridsede vinduer ved udført afrensning. Vi står dog selvfølgelig klar med en vurdering og gode råd, inden vi går i gang.
HVAD SKAL DU GØRE, INDEN VI KOMMER?
Dit hus er vores arbejdsplads. Derfor er det vigtigt, at du sørger for, at arbejdsforholdene er i orden. Inden vi ankommer, skal du sikre, at vi har fri adgang til alle vinduer. Både af hensyn til vores egen sikkerhed. Men også for, at vi ikke risikerer at skade dine private ejendele. Inden vi kommer, skal du:
- Fjerne møbler og andet inventar foran vinduerne.
- Rydde vindueskarmene, så de er helt tomme.
- Nedtage gardinstænger og andet, der forhindrer os fri adgang til vinduet.
Hvis du ikke har sørget for fri adgang til vinduerne, inden vi kommer, må vi bede dig fjerne tingene, før vi kan gå i gang. Dette giver os forsinkelser i arbejdet, som vi derfor må kompensere for ved at pålægge et gebyr på 100 kr.
Hvis du ønsker, at vi udfører arbejdet på trods af, at der ikke er ryddet tilstrækkeligt af for ting og inventar, fralægger vi os alt ansvar for eventuel beskadigelse af disse ejendele. Ligeledes må du forvente, at den leverede vinduespolering kan blive af forringet kvalitet.
ÆNDRINGER I TID:
Vi forsøger altid at komme præcis på det aftalte tidspunkt, men enkelte gange kan det ikke lade sig gøre. Derfor skal du regne med en tidsforskydning på +15 minutter fra den aftalte tid. Hvis vi er forsinkede, ringer vi dig selvfølgelig op, så du er informeret. Såfremt frostvejr eller andre uhensigtsmæssige vejrforhold ikke tillader os at udføre arbejdet, forbeholder vi os retten til at aflyse din booking samme dag uden varsel.
HVIS DU ER UTILFREDS:
Hvis du mod forventning oplever, at vores service har været mangelfuld, eller at der er sket skader som følge af vores ydelse, beder vi dig hurtigst muligt - og senest 24 timer efter opgaven er udført -kontakte os på telefon 50 35 34 00 / 52 72 90 90 eller e-mail info@kpa-service.dk.
Dog beder vi dig så vidt muligt om at fortælle os om din utilfredshed inden vi er taget afsted, så vi kan rette op på fejlen eller manglen med det samme.
Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, medmindre der er tale om egne omstændigheder eller andre ydre omstændigheder, som vi ikke kunne have forudset og som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for. Hvis du mener, vi har beskadiget dit vindue, skal du rapportere skaden. Hvis du vil anmelde skaden, så bed os om en formular.
FORBEHOLD FOR ÆNDRINGER:
Vi forbeholder os retten til at ændre og opdatere vores regler og betingelser.
Vi forbeholder os retten til at stige priserne efter prisindex uden varsel.
PERSONDATAPOLITIK:
Vi registrerer dine personoplysninger med det formål at kunne levere ydelsen til dig. Oplysninger afgivet til os videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjepart, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.